Tijd voor…

uitslapen
geen wekker om kwart voor 6, joepie

veel lezen
oh, zalig

films / series bekijken op de digibox
is echt eens nodig

quality-time met de mini-me’s
pure verwennerij dus

laatste huishoudelijke taken vóór het weekend
strijken, poetsen… pfff

de laatste aflevering van ‘Thuis’ dit seizoen, spannend!
ja, ik ben een grote Thuis-kijker

het kiezen van de ideale outfit voor de Foute Party
ik wil een matrozenpakje!

met de vriendinnen op stap
lekker eten, (héél) véél gekwebbel

lazy Sunday of op wandel met Zoetie
we zien wel, naargelang de weergoden

04bd1a1193467261bb6bc79133fc0887
enjoy it!

6 comments

  1. Thuis ken ik dan niet maar voor de rest klinkt het mij als muziek in de oren! Ik ga ook lekker genieten van mijn extra lange weekend, totaal geen plannen dus gewoon lekker zien wat we gaan doen. Heerlijk!

Laat hier een berichtje achter...

