Uitgelezen…

1001004002382516

Eva’s oog – Karin Fossum

Als de schilderes Eva Magnus en haar dochtertje Emma langs een rivier wandelen en het lichaam van een man in het water aantreffen, krijgt het leven van de alleenstaande moeder een tragische wending. Alle sporen van deze moord en die op de prostituee Maja, enkele dagen eerder, leiden immers naar Eva. De manier waarop ze geprobeerd heeft haar geldzorgen te verlichten, dreigt haar leven te verwoesten. Ze neemt steeds weer verkeerde beslissingen, waarbij de zorg voor haar dochtertje, haar strijd tegen de armoede en haar zoektocht naar rechtvaardigheid de belangrijkste drijfveren zijn. Net als de aantrekkingskracht van veel geld, die het maken van juiste keuzes extra bemoeilijkt…

Een verrassend goed boek die niet voorspelbaar is. Het verhaal leest heel erg vlot, is spannend en moeilijk om aan de kant te laten liggen.
Alweer een aanrader voor de thriller-lezers.

3 gedachtes over “Uitgelezen…

    1. Flavie

      Dat zegt mijn Zoetie ook 🙂
      Overal waar ik ga, gaat mijn boek mee en van zodra ik 5min tijd heb, lees ik wat. Ik kijk heel weinig tv, en lees meestal van rond een uur of 8 tot bedtijd… dan is een boek vlug uit 🙂

Laat hier een berichtje achter...

